Végre! Budapesten is megnyílt az ADIDAS RUNBASE! – London, Tokió, Milánó, Moszkva és még sok más nagyváros után, végre Budapesten! A világ számos nagyvárosa után végre Budapesten is megnyílt az Adidas Runbase mozgás és futóközpont! A központ célja, hogy egyedülálló bázist teremtsen a Runners Budapest csapatának és mindenkinek, aki a városban él és szeret futni. Júliustól a mozogni vágyók profi trénerek segítségével edzhetnek.

A mozgás- és futóközpont szolgáltatásait tulajdonképpen ingyenesen lehet igénybe venni. Nagyszerű felszerelésekkel és profi trénerekkel van lehetőségünk edzeni a belváros szívében. Ahhoz, hogy elkezdhessük az edzésünket a Runtastic applikáción keresztül kell regisztrálnunk.

View this post on Instagram

Si eres runner o si no sabes como empezar a correr esta es tu comunidad, #adidasrunnersbarcelona Una comunidad global en la que sentiras querid@ y en la que te ayudaremos a mejorar gracias al gran equipo de profesionales: COACHES ✅ @montse_xucla ✅ @polcejas ✅ @miri.gp ✅ @andreajuan.nutri PACERS ✅ @fasttergirl ✅ @rickyes7 ✅ @elenapueyo ✅ @paucapde ✅ @noempreguntis ✅ @nurialang Y aqui el que escribe como CAPITÁN de esta nuestra/vuestra comunidad de runners. Así que ya sabéis. Buscadnos en FACEBOOK en el grupo ADIDAS RUNNERS BARCELONA y apúntate a los entrenamientos. O si te da pereza y eres usuario de @runtastic lo puedes hacer por ahí. Te animas? @adidas_es @adidasrunners @adidasrunning Gracias @angeldelaiglesia por las 📸

A post shared by Carles (@carles_castillejo) on

 

A Runtastic applikáción keresztül látjuk, hogy milyen órákon van lehetőségünk részt venni és jelentkezni is tudunk az órára az appon. Ha elmúltunk 18 évesek, szeretnénk fejlődni a futás terén, profi szakemberek véleményéből szeretnénk tanulni, akkor lehetőségünk van arra, hogy csatlakozzunk az adidas Runners futóközösséghez.

Az adidas Runners csapatában azonban nem csak futni lehet, más kiegészítő edzések is szerepelnek a kínálatban. Egy olyan mozgatórendszer kialakítására törekednek, ami hosszú távon képes arra, hogy elviselje a futással járó terhelést. Preventív szemléletű edzéseket minőségi és nem mennyiségi alapon építenek fel. Az edzők célja az, hogy a futók egyre inkább és egyre jobban közelebb kerüljenek azokhoz a célokhoz, amelyeket saját maguk számára határoztak meg és persze az is, hogy mindeközben az odavezető utat élvezzék is!